duminică, 11 mai 2014

Palatul Regal - Garden Party 2014 (Album Foto)

Palatul Regal - Garden Party 2014

Alteța Sa Regală Margareta,Principesa Moștenitoare a României și Custode al Coroanei României


Eu (port cu mândrie decorația oferită de MS Regele) și Diana mea

Diana mea și prietenul nostru drag și bun, 
jurnalistul și scriitorul Mihai Firică (nașul celui de-al treilea copil al nostru)
Eu, Diana mea și nașul Mihai Firică (deasemenea decorat de MS Regele)
Diana mea și vestitul chirurg craiovean Prof. Dr. Burdescu
Eu și Diana mea
Noi...
Diana mea, Fam. Dr. Stancu, Fam. Dr. Puiu, Fam. Dr. Cojocaru (prietenii noștri buni și dragi)
Diana mea, Horațiu Buzatu (prietenul nostru bun și drag, deasemenea decorat de MS Regele), Mihai (băiatul lui Horațiu), dr. Ileana Puiu, două colege profesoare, 
Alina Firică (nașa pruncului nostru Mihai Nectarie) și dr. Polixenia Stancu
Eu, Diana mea și dna Lia Olguța Vasilescu (Primarul Craiovei, buna și draga noastră prietenă)
Micii Monarhiști - Viitorul României Regale
România Regală

TRĂIASCĂ REGELE!

Niciun comentariu: