luni, 12 mai 2014

ORA DE DOLJ - “Garden Party” la Palatul “Elisabeta” de Ziua Naţională a Regatului României


În ziua de sâmbătă, 10 Mai 2014 am avut bucuria de a participa, împreună cu soţia mea, Diana, ca invitaţi ai Casei Regale a României, la „Garden Party” 2014, sărbătoare a regalităţii oranizată la Palatul „Elisabeta” din Bucureşti.

Câteva mii de oameni, aproximativ 5.000 după estimările mele, personalităţi ale vieţii publice, culturale, economice şi spiritual din România, şi-au reafirmat loialitatea faţă de Majestatea Sa Regele Mihai I al României, nădejdea tuturor fiind aceea că într-un viitor apropiat, prin mila lui Dumnezeu şi voinţa Neamului nostru, vom avea binecuvântarea de a fi martori ai renaşterii Regatului României.

În fiecare an, este tot mai mare numărul celor care răspund chemării Majestăţii Sale Regele Mihai I al României de a sărbători Ziua Naţională a Regatului României împreună cu Familia Regală a României.

La “Garden Party” 2014, în mulţimea de oameni care au înconjurat cu dragoste şi loialitate membrii Familiei Regale veniţi să salute pe loialii slujitori ai Casei Regale a României, am avut bucuria de a reuşi să-mi exprim personal omagiile mele Alteței Sale Regale Margareta, Principesa Moștenitoare a României și Custode al Coroanei României.Alteţa Sa Regală mi-a răspuns la urarea mea creştină „Hristos a înviat!”, cu un glasul blând şi nobil: „Adevărat a înviat, părinte!” A fost un moment de intensă bucurie şi deopotrivă un nobil prilej de a-mi reaminti responsabilitatea pe care o am faţă de Majestatea Sa Regele Mihai I al României care m-a binecuvântat cu onoarea de a fi singurul preot din Oltenia decorat de Majestatea Sa cu Medalia „Regele Mihai I” pentru Loialitate.

Ziua de 10 Mai 2014 a fost şi o zi a prieteniei loiale. Eu şi Diana mea am fost însoţiţi în această emoţionantă vizită acasă, la Familia Regală a României, de buni şi dragi prieteni. Amintesc câţiva dintre aceştia, cu rugămintea de a fi iertat dacă voi uita cumva pe vreunul dintre ei. (articol integral -aici-)

Niciun comentariu: