marți, 30 septembrie 2014

Cum am aflat că voi vota cu Elena Udrea... sau cu Kelemen Hunor


Publicaţia ”Adevărul” ne oferă prin ”Alege preşedintele!” un interesant, deşi discutabil, mecanism virtual de testare a (in)compatibilităţii dintre opiniile noastre şi opiniile onor candidaţilor la funcţia de Preşedinte al Republicii despre teme importante din agora românească. Aplicând la acest sondaj, vă pot spune că este oarecum şi amuzant, atunci când rezultatul este surprinzător şi total opus preferinţelor personale.
Evident, un astfel de sondaj on-line are în spate atât un soft cu ecuaţii matematice, variabile, condiţionări etc., cât şi o politică editorială a publicaţiei care-l promovează, iar rezultatele pe care le oferă nu pot fi privite ca având valoare de adevăr absolut.
Vă ofer, spre lectură şi meditaţie, răspunsurile pe care le-am dat eu la întrebările sondajului, alături de candidaţii Elena Udrea, Kelemen Hunor şi Victor Ponta.
  1. Militati pentru imbunatatirea relatiilor cu Federatia Rusa? Eu - DA / E.U. - NU / K.H. - DA / V.P. - NU
  2. Sunteti pentru o Uniune Europeana in care tarile sa renunte la cat mai mult din suveranitatea nationala? Eu - NU / E.U. - DA / K.H. - DA / V.P. - DA
  3. Sunteti pentru mentinerea si intarirea parteneriatului strategic cu SUA? Eu - DA / E.U. - DA / K.H. - DA / V.P. - DA... (articol integral -aici-)

Niciun comentariu: