luni, 1 octombrie 2012

Daca doriți să revedeți - Jurnal cubanez

Vă ofer spre vizionare înregistrarea emisiunii realizate de scriitorul craiovean și prietenul meu Liviu Andrei, subiectul fiind cartea mea ”Jurnal cubanez - Amintiri din Absurdistan”. Emisiunea s-a difuzat în 2011, anul în care am publicat cartea. Prietenul meu, Liviu Andrei, se pregătește să lanseze o nouă carte, la începutul lunii octombrie - nu vă spun despre ce este vorba, să fie surpriză, doar mărturisesc că veți primi o carte extraordinară și inedită. Voi reveni cu detalii despre acest excepțional eveniment. 

Eu caut sponsori pentru a treia mea carte, de această dată va fi un jurnal de spital, despre dramele și minunile la care am fost martor în spitalul în care slujesc ca preot, despre generozitatea și spiritul de sacrificiu al unora dintre cadrele medicale, dar și despre mizeria sufletească a unora dintre cei chemați să slujească pe cei bolnavi și nu o fac. Vizionare cu folos! P.S. - doritorii să ajute la apariția cărții mele mă pot contacta pe adresa mea de email - princevlado@yahoo.com





Niciun comentariu: