vineri, 10 martie 2017

DUPĂ 20 DE ANI...



Clipa mea de veșnicie, Diana mea, iubita mea soție...

Prin mila lui Dumnezeu, azi se împlinesc 20 de ani de la clipa în care am fost binecuvântat ca viața mea să fie luminată de întâlnirea cu sufletul tău, picătura de iubire dumnezeiască ce mi-a schimbat viața.

Au trecut 20 de ani precum o clipă...

...o clipă în care s-au regăsit toate darurile pe care Dumnezeu ar fi avut milă să le dăruiască sufletului meu în orice univers posibil, daruri care poartă numele tău, Diana mea. Daruri pe care știu că nu le merit, daruri care au adus un veșnic răsărit de soare în sufletul meu...

Soare care poartă numele tău, Diana mea și ale cărui raze sunt copiii noștri: Gabriela Casiana, Andrei Vladimir și Mihai Nectarie... Jertfa ta pe altarul sfânt al lui Dumnezeu...

Au trecut 20 de ani precum o veșnicie... o veșnicie pe care știu că nu o merit...

O veșnicie pe care ochii tăi, tainici precum adâncul binecuvâtat al cerului înstelat, mereu și mereu o revarsă asupra mea...

Îți mulțumesc că ai ales să mă însoțești în călătoria către Dumnezeu... Știu că nu pot afla cuvinte, în lumea asta și în oricare altă lume, pentru a cuprinde, cu adevărat, răcoarea coborâtă de bunătatea ta peste arșița sufletului meu rătăcit...

Îți mulțumesc pentru binecuvâtarea pe care ai dăruit-o sufletului meu, un suflet rătăcit, de a fi după chipul și asemănarea lui Dumnezeu, prin nașterea pruncilor noștri...
Îți mulțumesc că ai crezut în rămășița de lumină ce încă se afla în sufletul meu, atunci când eu m-am rătăcit și te-am rănit...

Îți mulțumesc că m-ai salvat și m-ai iertat...

Diana mea, îți mulțumesc că vei fi alături de mine și vei mărturisi pentru iertarea mea, la judecata lui Hristos...

Diana mea, îți mulțumesc pentru această clipă de veșnicie, două decenii de călătorie spre Dumnezeu...

Diana mea, îți mulțumesc că mereu și mereu, ne vom întoarce întru veșnicie și vom fi un singur suflet...

...eu și tu, Diana mea, și pruncii noștri binecuvântați, Gabriela Casiana, Andrei Vladimir și Mihai Nectarie, și neamul îngăduit de Dumnezeu ca din noi născut, jertfă să aducă Lui pe acest pământ...

...sufletul neamului nostru de la Dumnezeu dăruit și lui Dumnezeu închinat.

Diana mea, îți mulțumesc...



Niciun comentariu: