sâmbătă, 11 mai 2013

Paraclisul ”Sf. Apostol și Evanghelist Luca” - Noaptea de Înviere 2013 d.Hr.

HRISTOS A ÎNVIAT!
ADEVĂRAT A ÎNVIAT!

Vă ofer câteva imagini din Slujba de Înviere pe care am oficiat-o la Paraclisul ”Sf. Apostol și Evanghelist Luca” din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență Craiova, tărâmul de suferință, dar și de minuni dumnezeiești unde am fost rânduit spre slujire de Biserică. Îi mulțumesc Înalt Prea Sfințitului Părintelui meu acad. dr. Irineu, Arhiepiscopul Craiovei și Mitropolitul Olteniei, pentru binecuvântarea pe care mi-a dăruit-o atunci când a îngăduit să fiu așezat preot al Spitalului și, de câteva săptămâni, preot și al Căminului de bătrâni, primind astfel spre ascultare să finalizez lucrările unei bisericuțe care va deveni în curând, prin mila lui Dumnezeu, loc comun de rugăciune pentru bolnavii și bătrânii pe care îi slujesc în Hristos.

Mulțumesc familiei mele, soției mele scumpe, Diana Valentina, care poartă în pântec, prin binecuvântarea lui Hristos, pe cel de-al treilea copil al nostru, fetiței mele, Casiana Gabriela, băiețelului meu, Andrei Vladimir, pentru iubirea, puterea și susținerea credincioasă dăruite mie în această dificilă, dar și dulce în Hristos slujire a bolnavilor din Spital și bătrânilor din Cămin.

De asemenea, mulțumesc membrilor Grupului de Voluntari ”Sf. Luca” și ai Grupului de susținători pentru ajutorul pe care îl oferă slujirii noastre în Spital, la patul de suferință al copiilor din secția de oncopediatrie și în Cămin, alături de bătrânii asistați.

HRISTOS A ÎNVIAT!
ADEVĂRAT A ÎNVIAT!

 
















































 




 
 





























 HRISTOS A ÎNVIAT!
ADEVĂRAT A ÎNVIAT!








Niciun comentariu: