marți, 27 septembrie 2016

ActiveNews - „Cumințenia Pământului”, suta de euro a rușilor și prostul Europei



România noastră a ajuns tarlaua cu bălării de la marginea Europei, pe unde se joacă cu prostia în țărână, prin ambasadorii lor ratați și mediocri, cele două mari super-puteri ale lumii: SUA și Federația Rusă.

După ce ambasadorii SUA din teritoriile românești, de la Chișinău și București, ne-au spoit pe față, „din prietenie” (sic!), cu mizeria unor declarații și gesturi umilitoare – unul spune cinic că „Moldova nu e România!”, altul se trage-n poză, ilegal și imoral, cu „steagul” secesioniștilor maghiari – iată că a venit rândul Ambasadei Federației Ruse de la București să ne dea palme peste ceafă, ca la prostul clasei, prin „donația” de 100 de Euro făcută în contul achiziționării „Cumințeniei Pământului”.

Trebuie să vă spun că am o mare simpatie pentru Națiunea Rusă, poate și datorită faptului că bunicul meu a fost un rus cazac, militar în Armata Roșie, născut undeva în stepa rusească și crescut, se pare ca orfan, într-o casă de copii din Ismail (Basarabia). Am în mine sânge căzăcesc, dar am și o mare admirație pentru Ortodoxia Rusă, pentru cultura rusă, pentru puterea creatoare a Națiunii Ruse și pentru frumusețea acestei țări.

Cu toată aproape înrudirea de neam pe care o am cu Națiunea Rusă, eu nu uit că trei sferturi din mine este esență românească. Prin urmare, loialitatea mea față de Națiunea Română mă determină să spun că gestul făcut de Ambasada Rusiei la București este în egală măsură de cretin, stupid și fără alt rost decât să trezească o puternică antipatie, ca și declarațiile și acțiunile sus-amintite făcute de ambasadorii americani în teritoriile noastre.

(articol integral - ACTIVENEWS -)

* * *

- videoclipul care a însoţit donaţia -

Niciun comentariu: