joi, 6 august 2015

Şase ani de preoţie în Hristos - Slavă lui Dumnezeu pentru toate!




Se împlinesc astăzi şase ani de la ziua în care, din dragostea lui Dumnezeu Tatăl, din mila lui Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu şi cu puterea Duhului Sfânt, am primit binecuvântare de la IPS Acad. Dr. Părintele nostru Irineu, Mitropolitul Olteniei şi Arhiepiscopul Craiovei, să fiu rânduit printre preoţii lui Hristos, coborând asupra mea harul preoţiei prin punerea mâinilor Preasfinţitului Părintele nostru Gurie, pe atunci episcop-vicar al Arhiepiscopiei Craiovei, după Sfânta Liturghie săvârşită la Mânăstirea Lainici, de praznicul împărătesc al Schimbării la Faţă a Domnului şi Dumnezeului nostru Iisus Hristos.

Şase ani luminaţi de fapte bune, întru slujirea bolnavilor, copiilor suferinzi din Spitalul Judeţean de Urgenţă Nr. 1 Craiova și bătrânilor din Căminul pentru Persoane Vârstnice Craiova, fapte bune săvârșite nu prin virtuțile mele, ci cu voia, ajutorul și mila lui Hristos.

Fapte bune mai puţine decât mi-am dorit să săvârșesc...

Șase ani uneori întunecaţi de păcate, din pricina slăbiciunilor mele omenești, păcate care mi-au deschis răni sufletești și prin care am adus și suferință celor dragi mie, răni sufletești a căror vindecare o voi afla doar de la Hristos.

Păcate omeneşti... "căci nu fac binele pe care îl voiesc, ci răul pe care nu-l voiesc, pe acela îl săvârşesc!" (Epistola către Romani a Sfântului Apostol Pavel VII, 19)

Mulțumesc lui Dumnezeu pentru mila Lui, căci mă îngăduie să fiu preot lui Hristos şi nu mă leapădă dintre slujitorii Lui, deși sunt nevrednic cerului şi pământului!

Iertare cer familiei mele, Dianei, soţiei mele scumpe şi copiilor mei, dulci precum Raiul, Casiana Gabriela, Andrei Vladimir şi Mihai Nectarie pentru toate câte le-am greșit! Iertare cer ierarhului meu, IPS Părintele Irineu pentru toate supărările prin care l-am întristat şi necăjit! Iertare cer duhovnicului meu, Pr. Gabriel, pentru clipele de rătăcire când m-am îndepărtat de sfatul lui duhovnicesc!

Iertare cer tuturor cărora le-am greșit...

...iar de am făcut vreun bine cuiva dintre voi, nu de la mine a fost acel bine, ci de la Hristos, căci Hristos "este Calea, Adevărul şi Viaţa." (Sfânta Evanghelie după Ioan I, 6)

Sfintei Treimi îi ridic rugăciune să mă ierte şi să-mi dăruiască să rostesc, cu dragoste de Dumnezeu şi de semeni, smerindu-mă precum Apostolul: "să nu-mi fie a mă lăuda, decât numai în crucea Domnului nostru Iisus Hristos, prin care lumea este răstignită pentru mine, şi eu pentru lume!" (Epistola către Galateni a Sfântului Apostol Pavel VI, 14)

SLAVĂ LUI DUMNEZEU PENTRU TOATE!

Niciun comentariu: