joi, 14 mai 2015

Palatul Elisabeta - Garden Party 10 Mai 2015 (ALBUM FOTO)

Palatul Elisabeta - Garden Party 10 Mai 2015 

(ALBUM FOTO)


În acest an 2015 d.Hr., am fost însoţit la Garden Party 10 Mai 2015, de un grup de susţinători ai Monarhiei Constituţionale şi membri ai Clubului Monarhist din Craiova. Dintre aceştia amintesc pe bunii mei prieteni jurnalistul şi poetul Mihai Firică, arhitectul şi omul de afaceri Horaţiu Buzatu, pe camaradul meu de-o viaţă, psihologul Valentin Giurcă, managerul care a făcut minuni în normalizarea vieţii bâtrânilor asistaţi la Căminul pentru Persoane Vârstnice din Craiova, pe vechiul meu prieten, Colonelul Dr. Turaiche Marius şi nu în ultimul rând, pe Dr. Alin Stoica, unul dintre cei mai serioşi şi profesionişti medici din Secţia de Chirurgie Pediatrică a Spitalului Clinic Judeţean din Craiova, omul în care am descoperit un prieten bun.

Trebuie să mai spun că ediţia din acest an a Garden Party mi-a dăruit posibilitatea să-l întâlnesc, printre invitaţii Casei Regale, pe Locotenent-Colonelul Theodore A. Johnson, de la 2D Squadron, 2ND Regiment al Armatei USA, aflat în misiune în ţara noastră şi cu care am avut ocazia să port o interesantă discuţie despre conținutul și importanţa relaţiilor României cu SUA. Concluziile discuției noastre au fost că pacea va triumfa în Europa și că noi doi, un preot ortodox şi un ofiţer american, vom rămâne prieteni. 

Un fapt inedit: iniţial, nu m-am gândit să schimb datele de contact cu Lt.-Colonelul Theodore, dar la finalul festivităţilor, din cele aproximativ 6000 de persoane, Dumnezeu a îngăduit să-l reîntâlnesc pe ofiţerul american la ieşirea din Palatul Elisabeta. I-am cerut cartea de vizită şi mi-a oferit-o cu un gest ferm şi cu o sinceră bucurie, ceea ce mă determină să fiu convins că vom rămâne în comunicare şi dialog.

Vă ofer câteva imagini de la acest frumos, elegant şi minunat eveniment al Casei Regale a României - Garden Party 10 Mai 2015. 



* * *






















TRĂIASCĂ REGELE !

Niciun comentariu: