miercuri, 4 septembrie 2013

Craiova aşteaptă uciderea unui copil de către câinii maidanezi?


Ionuţ Anghel împlinise patru ani. Era vesel şi neastâmpărat, ca orice copil care începe să descopere lumea. Bunica şi frăţiorul lui mai mare, de şase ani, l-au însoţit în Parcul Tei, la joacă. Nepăsarea criminală a autorităţilor şi ipocrizia nesimţită a ong-urilor de aşa-zisă apărare a câinilor maidanezi au făcut ca pentru Ionuţ, plimbarea prin parc să fie ultima lui călătorie – o călătorie spre moarte.

Acum, când Ionuţ Anghel e mort, cu viaţa frântă, noi stăm şi dezbatem. Ionuţ însă rămâne mort.

Am scris despre problema câinilor maidanezi din Craiova. Am povestit cum soţia mea a fost muşcată de un maidanez, chiar lângă centrul de zi pentru copii, unde lucrează, acei copii fiind şi ei, mereu în pericol să fie muşcaţi de haitele de câini din zonă. Am povestit cum fetiţa mea a fost atacată de nenumărate ori, chiar în faţa blocului unde locuim, de două javre hrănite şi ocrotite de câţiva vecini inconştienţi. Am susţinut acţiunile doamnei primar Lia Olguţa Vasilescu de eradicare a acestei prezenţe periculoase, câinii maidanezi, de pe străzile Craiovei. Afirmaţiile şi avertizările mele au fost întâmpinat cu comentarii acide venite din partea aşa-zişilor apărători ai drepturilor câinilor maidanezi. Sunt curios dacă acum, după tragedia de la Bucureşti, unde ipocrizia ong-urilor aşa-zis de apărare a drepturilor câinilor maidanezi a fost dezvăluită de presă, mai au obrazul să ridice vocea!

Până acum, în Craiova, reacţia vehementă, de scandal, a reprezentanţilor unor ong-uri de aşa-zisă apărare a câinilor maidanezi a blocat orice demers de salvare a cetăţenilor Craiovei din colţii maidanezilor. Primăria a suspendat, timorată, orice acţiune de anvergură. (articol integral AICI)

Niciun comentariu: