marți, 2 septembrie 2014

Scrisoare către soția mea...



Draga mea, Diana,

Se împlinesc 14 ani din călătoria familiei noastre către Dumnezeu.
Mi-ai dăruit binecuvântarea de a accepta să te însoțești cu mine în această călătorie.
Mi-ai dăruit raiul...

Un rai ale cărui flori frumoase sunt cei trei îngeri ai noștri: Casiana Gabriela, Andrei Vladimir și Mihai Nectarie. Scumpele noastre flori de rai...

Am învățat alături de tine care este esența iubirii, sacrificiului, pasiunii și iertării. Am învățat, cu adevărat, esența vieții...

Diana mea, îmi ești binecuvântarea vieții mele, începutul drumului meu spre preoție, spre căsnicia noastră, spre izvorul de bucurie și pace care se revarsă spre noi din sufletele copiilor noștri minunați.

Diana mea, iubirea mea, iartă-mă pentru tot ce ți-am greșit. Te iubesc!

Îl rog pe Dumnezeu să ne dăruiască mulți ani împreună în această viață, câți ne sunt spre folosul mântuirii și să ne binecuvinteze a ne regăsi noi doi și toți cei ce s-au născut și se vor naște după noi, în neamul nostru, întru veșnicie, la Înviere, împreună cu Hristos!

LA MULȚI ANI, IUBITA MEA SOȚIE!

Niciun comentariu: