marți, 6 august 2013

Schimbarea la Față - Sărbătoarea sufletului meu


Prin mila lui Dumnezeu, cu binecuvântarea Înalt Prea Sfințitului Părinte Acad. Dr. Irineu, Arhiepiscop al Craiovei și Mitropolit al Olteniei, prin punerea mâinilor de către Prea Sfințitul Părinte Gurie, Episcopul Devei și Hunedoarei, acum patru ani, la Mânăstirea Lainici, având martori pe cei ai familiei mele și alți peste o mie de creștini, în Sfânta Liturghie, am primit harul preoției.

Am călătorit patru ani pe calea veșnică a preoției în Hristos. Am ridicat rugăciune, am slujit bolnavii din Spitalul Clinic Județean de Urgență nr. 1 Craiova, am avut căderi, m-am ridicat, am fost și sunt om cu toate cele ale omului, căutându-L mereu și mereu pe Dumnezeu.

Sufletul meu plânge căindu-se pentru toate câte am greșit și iarăși plânge smerindu-se pentru toate pe care le-am primit ca daruri binecuvântate de la Hristos.

În călătoria mea, în Lumina lui Hristos, după mila Lui, iar uneori în întunericul păcatului, după neputințele mele, am fost mereu însoțit cu dragoste și loialitate de Diana, soția mea mult iubită, femeia creștină care mi-a iertat căderile, mi-a dăruit doi prunci și acum poartă în pântec un al treilea suflet care se va alătura neamului nostru. Îți mulțumesc, Diana mea! Roagă-te pentru mine!

Mulțumesc lui Dumnezeu pentru toate câte mi-a rânduit după mare mila Sa. Rugați-vă pentru mine, păcătosul, Marcel preotul și iertați-mă!

Niciun comentariu: