marți, 8 martie 2016

Gânduri pentru floarea mea cea dragă...


Dianei mele...

În grădina familiei mele, floarea minunată care face flori minunate este Diana mea. Îmi doresc - dar nu reuşesc, neputinţele mele sunt mari - să fac din fiecare zi, pentru Diana mea, floarea mea, o zi de 8 Martie, o zi într-o grădină a raiului...

Ţi-am dăruit, floarea mea dragă, zile senine, atâtea câte mi-au îngăduit slăbiciunile mele. Prea puţine au fost şi totuşi, petalele tale au înflorit, au strălucit... Tu, floarea mea dragă, dăruieşti un univers de lumină şi păstrezi pentru tine puţinul unei stele...

Ţi-am tulburat lumina, floarea mea dragă, prin zile cu întuneric și furtună, căci uneori, demonii de lângă mine m-au ispitit şi am uitat de strălucirea ta. Prea mulţi cred că au fost aceşti nori de supărare şi totuşi, lumina ta ne-a dăruit mereu căldură şi dragoste de mamă şi soţie... 

Mi-ai dăruit, floarea mea dragă, cele trei flori minunate care împodobesc grădina familiei noastre: Casiana-Gabriela, Andrei-Vladimir şi Mihai-Nectarie... Jertfa ta pe altarul lui Dumnezeu, calea ta spre mântuire şi spre pacea din grădina raiului...

Ne-ai dăruit şi mereu ne dăruieşti, floarea noastră dragă, purtarea ta de grijă, dragostea ta de mamă şi soţie...

În grădina de rai a familiei noastre, unde tu, floarea mea dragă, eşti lumina, iar copiii noştri dragi sunt roadele iubirii noastre, cu mila lui Dumnezeu, îngăduie-mi să-ţi răcoresc truda jertfei şi petalele frumuseţii tale cu picătura de lacrimă şi iubire ce firav se revarsă către adâncul sufletului tău atunci când îţi spun şi mărturisesc:

Iartă-mă... Te iubesc...

Niciun comentariu: