marți, 7 aprilie 2015

Primul Ministru al României, domnul Victor Ponta, în vizită la Căminul pentru Persoane Vârstnice Craiova

Bătrânii asistați de Căminul pentru Persoane Vârstnice Craiova  au primit în această după-amiază vizita Primului Ministru al României, domnul Victor Ponta, însoțit de o numeroasă delegație din componența căreia amintim pe domnul Liviu Dragnea, Ministrul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, domnul Mircea Duşa, Ministrul Apărării Naţionale, pe domnul deputat Claudiu Manda, domnul Ion Prioteasa, Preşedintele Consiliului Judeţean Dolj, pe doamna Lia Olguța Vasilescu, Primarul orașului nostru şi pe domnul Mihail Genoiu, vice-primarul orașului nostru. Gazda acestui important eveniment a fost bunul şi vechiul meu prieten Valentin Giurcă, directorul Căminului pentru Persoane Vârstnice Craiova.

Au fost vizitate clădirile Căminului a căror renovare şi redotare a fost finalizată de curând, prin eforturile comune ale Primăriei Craiova, sub atenta coordonare a doamnei Primar Lia Olguţa Vasilescu, şi ale conducerii Căminului, reprezentată de prietenul meu Valentin Giurcă despre ale cărui nopţi fără somn provocate de inerentele şi stresantele probleme ale unui şantier în lucru - aşa cum a fost şi Căminul vreme de aproximativ un an - pot oricând şi oricui să depun mărturie.

Am avut onoarea să mă număr printre invitaţii la acest eveniment şi am folosit prilejul pentru a-i mărturisi domnului Prim-Ministru despre extraordinara importanţă a gestului de milă făcut pentru bătrânii din Cămin de către Primarul Craiovei, doamna Lia Olguţa Vasilescu, prin renovarea clădirilor Căminului. Nu am ezitat, în dialogul pe care cu generozitate mi l-a îngăduit Primul Ministru, să-i spun că acum trei ani, aceste clădiri erau un fel de "lagăr de concentrare", iar acum s-au transformat într-un hotel de patru stele, fapt care a adus o schimbare în bine la care nu mai sperau bătrânii - mulţi fiind asistaţi în Cămin de peste patru, cinci ani.

Trebuie să mai spun că m-am bucurat să descopăr la Cămin, pe parcursul acestei vizite, o atmosferă relaxată, încărcată doar de o emoţie firească - aşa cum fiecare dintre noi trăieşte emoţia când este vizitat de un oaspete de seamă - nimic în plus. Nu am văzut acele pregătiri "de partid", acele improvizaţii de faţadă. Cred că emoţia a fost mai intensă pentru bătrânii noştri, curioşi şi deopotrivă nerăbdători să-l întâlnească pe Primul-Ministru.

Vă ofer câteva fotografii de la această vizită şi mulţumesc lui Dumnezeu că printre oamenii noştri politici se găsesc totuşi, oameni care îşi înţeleg şi asumă datoria de a fi slujitori ai celor care i-au ales.





















Niciun comentariu: