miercuri, 4 septembrie 2013

13 ANI DE LUMINĂ!


Luni, 2 septembrie 2013, s-au împlinit 13 ani de la momentul în care Diana mea a acceptat să purceadă în călătoria acestei vieţi alături de mine.

În aceşti 13 ani, soţia mea, prin mila lui Hristos, a dăruit doi copii familiei noastre - pe Casiana Gabriela şi pe Andrei Vladimir. Acum, aceeaşi milă a lui Hristos, sporeşte familia noastră cu al treilea copil, pe care soţia mea îl poartă în pântec şi a cărui venire în lume o aşteptăm la începutul lunii decembrie.

Împreună cu soţia mea, în ziua în care s-au împlinit aceşti 13 ani minunaţi şi luminoşi, am fost la biserica unde slujeşte duhovnicul nostru şi am fost binecuvântaţi în cadrul unei slujbe de mulţumire ridicată lui Dumnezeu pentru toate câte ne-a dăruit.

Am retrăit, cu emoţie, ziua în care am devenit, în faţa lui Hristos, o familie creştină.

O lacrimă dureroasă mi-a rănit, însă, inima, izvorâtă din amintirea căderilor şi greşelilor mele prin care am adus suferinţă în sufletul soţiei mele, o lacrimă care cuprinde căinţa mea întru veşnicie, o lacrimă pe care o aşez cu smerenie la icoana lui Hristos şi în faţa sufletului soţiei mele dragi.

Dumnezeu să ne ajute să călătorim spre El, slujind Împărăţia Sa şi slujindu-ne unii pe alţii, toată viaţa noastră dăruind-o lui Hristos, noi, preotul Marcel, soţia mea dulce, Diana Valentina, fetiţa noastră Casiana Gabriela, fiul nostru Andrei Vladimir şi pruncul nostru încă nenăscut a cărui sosire în lume o aşteptăm cu dragoste şi bucurie!

Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-ne şi ne mântuieşte pe noi, păcătoşii!

Niciun comentariu: