miercuri, 2 noiembrie 2011

Pruncul nostru s-a născut! Slavă lui Dumnezeu pentru toate!



Prin binecuvântarea lui Dumnezeu Tatăl, cu mila lui Hristos Fiul și prin mângâierea Duhului Sfânt, pentru rugăciunile Preacuratei, Preabinecuvântatei, Fecioarei Maria, Născătoarea de Dumnezeu, ieri seară, 1 noiembrie 2011, la orele 23.35, în Spitalul Clinic Județean Craiova, locul slujirii mele preoțești, soția mea, Diana, a dat naștere celui de-al doilea copil al nostru, un băiat zdravăn, de 4,100 Kg.

Slavă, mulțumire și închinăciune Sfintei Treimi, Tatălui și Fiului și Sfântului Duh! AMIN!

Un comentariu:

Madalin spunea...

Ma gandeam eu ca in curand urma sa se nasca copilul dumneavoastra.. Parca am simtit cumva.. Sa va traisca,sa fie fericit si Dumnezeu sa-l binecuvanteze cu darurile cele sfinte:credinta,pace,sanatate si sa va aduca si sa aiba parte de cat mai multa iubire!
Va marturisesc ca mi-ar fi placut sa aiba tot o surioara Casiana,dar daca asa a randuit Dumnezeu prin rugaciunile Maicii Domnului.. Faca-se voia Domnului!Peste putin timp,cand va mai creste,Casiana va avea inca un inger care s-o vegheze.Ma rog,se vor ajuta reciproc,desigur..
Slava lui Dumnezeu pentru toate!
(Madalin din Timisoara)