miercuri, 19 august 2015

Rămânem loiali Casei Regale a României şi avem nădejde în înțelepciunea MS Regele Mihai I al României



Am refuzat să răspund primului impuls, acela de a comenta imediat decizia MS Regele Mihai I al României de a înlătura de la succesiunea la Tronul Țării pe ASR Principele Nicolae.

Vă mărturisesc că această decizie mi-a provocat durere sufletească și multă nedumerire.

Moment dificil...

Loialitatea față de Casa Regală a României îmi cere să respect hotărârea MS Regele Mihai I al României. Da, o voi respecta...

Prietenia față de ASR Principele Nicolae, care mi-a dăruit onoarea să-l cunosc și să-i fiu alături în călătoriile sale pe tărâmul Olteniei, îmi cere să-i apăr imaginea și să-l ajut în toate câte va decide să facă, oricând îmi va cere.

Dragostea față de Națiunea Română și de Monarhia Constituțională îmi cere să nădăjduiesc că MS Regele Mihai I al României va aduce lumină asupra acestei decizii. Nu cerem explicații Majestății Sale, onoarea ne oprește, însă credem că este important pentru Neam, pentru Țară, pentru cei loiali Majestății Sale și pentru viitorul Casei Regale a României, să înțelegem corect și în detaliu resorturile acestei decizii.

Așteptăm și nădăjduim...

Trăiască Regele!

Niciun comentariu: