joi, 21 aprilie 2011

O victorie a credinţei în Craiova: panourile pro-homosexualitate au fost înlăturate!

În această dimineaţă am hotărât, împreună cu prietenul meu, jurnalistul şi poetul Mihai Firică, să reacţionăm la impertinenta acţiune a comunităţii homosexualilor din România care au amplasat în oraşul Craiova - ca şi în alte câteva oraşe importante din ţară - panouri cu mesaje pro-homosexualitate. Jignitor este faptul că această acţiune a fost iniţiată exact în Săptămâna Patimilor Mântuitorului nostru Iisus Hristos.

În jurul orei 10.00 am lansat, sub egida Asociaţiei EUROAGORA, apelul către mass-media şi autorităţile publice locale din Craiova. Puteţi citi acest apel pe site-ul ziarului online ORA DE DOLJ 

Apelul nostru a "tulburat" somnul autorităţilor şi a determinat Mitropolia Olteniei să reacţioneze în jurul orei 15.00, alăturându-se apelului nostru. Puteţi citi declaraţiile oficialilor Mitropoliei Olteniei aici.

În jurul orei 21.00 am primit un SMS din partea prietenului meu, Mihai Firică, prin care mă anunţa că Primăria Craiova a început demontarea panourilor.

Slavă Ţie, Dumnezeul nostru, slavă Ţie!

Niciun comentariu: